Kom nyss på en sak

Ja jag kom nyss på att jag har glömt att visa er min "nya" hårfärg.
Ja den är juh inte ny. Jag är ju brunett på riktigt :P

Så jag tog en snabb webcam bild bara för er skull. Snällt va?


Yes idag har man varit ledig. Men det fick jag reda på bara 20 minuter innan jag skulle åka till jobbet.
Imorgon ska jag köra till Växjö själv, för lille Max är sjuk. (Min kollega som jag åker med)

Det va juh inte jätte fy skam att vara ledig idag faktiskt. Mest slappat i soffan :P
Blev en runda ner till stan med. Bor juh hos syrran i Karlshamn när jag jobabr mkt i Karlshamn/Växjö.


Kommentarer
Postat av: Elin såklart :)

Hej sötaste!

du passar jättebra i mörkt hår! <3



hoppas vi hörs o ses snart!

2010-10-28 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0