Dag - 7

Min bästa vän

Jag tänkte och tänkte och kom  fram till att jag ville välja Isabella Bäckström
Bella och jag träffades för första gången i september 2007 i Karlstad.
Det va kärlek vid första ögonkastet. Hon är hel go denna tjejen.

När vi träffades så va hon en helvild student på Karlstad universitet. Hon läste till lärare.
Hon festade var och varannan kväll. Ny kille varje vecka ;) Nämnde jag förresten att hon är dö snygg?! ;)
Nu är hon sambo med 2 hundar. Jobbar som lärare och har det ganska bra vettni :P

I love you sweetheart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag rodnar ju gumman!! du kunde inte hitta en bättre dag att peppa mig kan jag säga...önskar det va helg o så e de två dagar kvar på jobbet pust



du o ja babe



love uuuu

2010-11-25 @ 05:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0