Dag - 5 och - 6

Jag vet att jag suger på detta. Men jag håller lixom på att flytta och min dator la av idag :/
But here it goes.

Vad är kärlek?

Ja jag kan ju bara svara för vad jag tycker så jag tycker som så här. ehmm.
Det är något man känner inför något eller någon eller några.
Det är inte vad som helst. Det är en bra sak, en sak som gör en glad och bubblig.
Men den kan även göra en ledsen och uppsvälld. Kärlek är vad som helst till vem/vad som helst.
Kärlek är som konst... eller... ja, kärlek ÄR konst. Enligt mig.



Min dag
Hmm idag har jag gjort ytterst lite.
Jag håller just nu på med ett projekt... jag är jätte stolt över det. Ni kommer att få veta så småningom :P
Och jag va på a.f på ett möte kl. 13. Lika givande som vanligt.. hmm
Sen har jag tjabbat med datorn (den slutade ju funka)
Kollat på DH.
Ja och inte mer än så faktiskt. Haha.. hemskt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0