Dag - 3 (& 4)

Mina föräldrar

Min föräldrar träffades 1983 någonstans i Sölvesborg om jag inte minns helt fel.
Min mamma hade redan då en dotter på 3 år som hon bodde med i en lägenhet i Bromölla.
Men min pappa va ungkar och hade ett litet hus utandör Sölvesborg. Närmare sagt; Kylinge.
Pappa va 22 år och min mamma va 21 år vid tillfället. Och vipps så tog mor min sin dotter i handen och flyttade in med pappa i Blekinge. Åren gick och åren kom och hösten 1987 så fick de sitt första gemensamma barn - JAG.
3 år senare så kom även lillebror till världen.

Pappa: a.k.a Robert "Bob" Persson.
49 år. Jobbar som mekaniker på Nymölla (Stora Enso)
Sambo med Annika. Bor ihop med henne, lillebror och Annikas son.



Mamma:
a.k.a Mona Larsson
48 år. Jobbar som undersköterska.
Särbo/Sambo med Stefan.

Mina föräldrar separerade sommaren 2006.




DAG - 4
Vad jag åt idag

Bakis så...
två mackor, nudlar, lite chips, två knäckebroöd, EX antal glas apelsinjuice och mjölk. Och en mugg varm chokladmjölk. Inga bilder tyvärr ;)

Kommentarer
Postat av: mirjan

fin blogg!

2010-11-22 @ 17:31:11
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0