Dag - 2

Min första kärlek.

(Ursäkta att det är lite sent, men jag har haft annat för mi denna dagen.)

Ja min första kärlek hette/heter Mathias. Jag säger allt i dåtid eftersom jag inte längre är kär i honom =)
Mathias va 8 månder yngre än mig och han körde cross. Jag minns första gången jag träffade honom. Det va på en crossfest i Näsum och jag skulle ha simtävling nästa dag. Jag va 12 år.
Jag hade precis fått min första mobil och alla va väldans impade på denna fest. Då kom en liten tjej vid namn Lina fram till mig och tyckte att jag va sten cool ;) sött. Hon sa att hennes storebror med hade en mobil som han stolt visade upp för sina vänner. Hon tyckte att vi skulle ringa honom där han stod borta i ett hörn i andra delen utav rummet. Jag tittade då mot honom och blev kär på en gång. ♥

Efter det så stod det Mathias på min bänk, mitt kollegeblock, alla mina papper. Ja på allt man kunde skriva på.
Och så fortsatte det till och från i 3 år.

Det roliga är att vi bara har pussast en gång. EN GÅNG! Det är kärlek det.
Honom glömmer jag aldrig - han va snyggast på denna planet enligt mig.
Och mina stackars vänner blev nog rysligt trötta på att höra mitt tjat om denna underbara crosskille.


Mathias profilbild på fb.

Ja det va min första kärlek det.
fru. Emma Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0