Dag - 10 & -11

Det här hade jag på mig (igår)
No pic, sorry.

Först hade jag bara chillkläder.
Men sen bytte jag om till blå-svarta leggings och en svart tunika. Det matchade jag med uggs, rosa läppstift och sotade ögon. (Det va på modevisningen. Ni ska få bilder ngn dag :P )

Kolla Grands hemsida sålänge :P


Mina syskon.

Elinore Larsson:
19 nov 1980. Min kära storasyster som bor i Karlshamn tillsammans med sin sambo Johan och deras hund Gustav. De bor i ett stort fint hem och hon jobbar som distriktssköterska i Mjällby. =)

Timmy Persson: 23 okt 1990. Min snygga lillebror. Han bor hemma hos pappa i ett hus i Bromölla. Har en jätte söt flickvän som heter Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0