(Ur portfolion) Blev en blodig dag på crossbanan

Ja jag, lillebror och hans flickvän kände för att leka lite ikväll.
Blod, cross och sand = fan vilken kombo.
Jag va även sugen på att eventuellt få ngn mer bild till min portfolio :P

Inte någon av dessa tror jag. Men vad tycker ni?
(Btw, ni får ta och börja öva på det här med kommentarer i min blogg snart börjar
en tävling där jag lottar ut lite rolig makeup) :P

 

 

Makeupartist/Fotograf/Redigering: Jag

Modeller: Timmy Persson & Julia Sörenssen.

 

Ni behövde inte vänta sååå länge för lite smink ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

asså du är sjuuukt duktig på detta Emma!

2010-06-03 @ 07:07:45
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Elinore

Faaan vilka coola bilder. Tur att de inte är verkliga bara!!!

2010-06-03 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0