Update

Yes, fan jag hinner inte blogga numera. Men nu innan läggdags så blir det ett inlägg.
Ja ni ska få en lite snabb update vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Inga bilder tyvärr.
Kom på att jag glömt både usb sladden till mobilen & laddare hemma hos farfar. Attans.
Får köpa ny laddare imorgon då.

Men i torsdags hände det nog inte alls för mkt.
Fredagen så bar det av till Växjö för att fixa Mella inför hennes examensbal =)

Lördagen va det uppstigning tidigt för att fixa brudtärna (hår & smink) på ett bröllop i Mjällby.

Och idag flyttade jag till Malmö !!
Har varit en tuff och lång dag med upppackande & grejer.
Dock gick jag, Charlotte och hennes kompis ner till stortorget runt 18-tiden för att kolla in Erik Grönwall.
Söt kille det där.

Nu bor jag i en 4:a på Värnhem, Den är på 94 kvm. Jag har 3 minuters gångväg till jobbet (Entré)
Jag har 1,4 km till stan. Jag bor för tillfället med 3 tjejer. Charlotte, Line & Sofi.
Men Charlotte flyttar till Halmstad över sommaren på torsdag.
Jag har ett eget super gulligt rum & kommer säkert att stormtrivas här denna sommaren.


Sen har det mest varit lite småprat med Charlotte ikväll.

Men nu är det läggdags. Första jobbdagen imorgon. Och jag är inte ens nervös. Inte än iaf.
Är du i Malmö så får du gärna titta in i Mist butiken på våning 2 & säga hej :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0