Ja nu är det onsdag här i Skåne.

Dagen började lite med att jag sov ut =) Men när jag vaknade upptäckte jag juh att det va fint väder.
Så jag och mamma gick in till grannen och satt och tjötade lite där ute i solen ett tag =)

Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. :S

Igår va jag iaf i stan. En rolig sak.
Jag skulle åka kommunalt till stan igår. Det va bara det att jag bara började gå mot bussen utan varken kontanter eller koll på när den skulle gå. Haha.
Jag vande mig vid mitt SL kort och bussar som går var 5:e minut.

Väl inne i stan så lunchade jag iaf med min gamla kollega från Telia.
Efter att vi kom ut från Trendie så kollade jag bara åt höger.
Och vilka står inte där? Jo Stefansson och Simon Håkansson som jag jobbade med för 2 år sedan på 3 action (då när jag reste runt en massa) Jag träffar på Sebbe Stefansson överallt i detta land :P Det är lite kul :P

Sorry förresten att det inte kommer en massa makeup nu. Men iom att jag inte jobbar än så blir det väldigt lite smink på även mig om dagarna.
Men håll ut, snart kommer det igen.

Nej om man skulle sola lite till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0