Hardworking girl

Nja, kanske inte ;) Ska strax ut och sätta mig i solen i 30 min. Det har chefen beodrat mig :P Bäst att lyda.
Sen slutar man vid 16.00 - blir nog ballkongen en sväng då iaf.



Mina älskade pojkar får ett nytt hem ikväll.
Ett gulligt par från Uppsala skall ha dem.

Jag tror att de kommer att få det jätte bra där. I annat fall finns deras mamma (jag)
alltid där om det skulle vara ngt.

Jag älskar mina fina bebisar. Och paret har lovat att inte byta namn på dem =)
+ att jag får komma och hälsa på dem. ♥

 

Jag kommer sakna killarna varje dag - men detta är för allas skull det bästa! Får iaf övertala mig det.


Kommentarer
Postat av: Marina

sv: verkligen? vilken affär? :) trevligt!



jag hade det underbart, tack :)

2010-06-17 @ 20:08:24
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Plutten

Usch vad jobbigt att lämna ifrån sej sina bebisar:( Vi har fyra katter hemma, och jag skulle ALDRIG kunna lämna ifrån mej dom. Fy bubblan:(

2010-06-19 @ 10:59:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0