Bara för att här på jobbet

 

39 frågor om en nära vän <3


1. Vad heter hon? Ida Lisa Martina Broman

2. Hur gammal är hon? 23 (19maj-87)

3. När träffades ni sist? Den 30 maj 2010

4. Vad har hon för hårfärg? Blond

5. Brukar hon färga håret? Ehhh JA!! Eller mer innan =)

6. Vilka färger har hon haft? Blond (massa nyanser) även gult. :S Brunt ia alla dess former

7. Vad har hon för parfym? För det mesta är det olika


8. Är hon galen? Lite ibland kanske ;)

9. Vad är erat första minne? Ja minne är det inte (vi va bara 3 år) men det va när vi kissade i hennes lekrum på golvet. Jag började, och hon va min wannabe så hon gjorde detsamma ;)

10. Har ni många minnen ihop? Många!

11. Vart bor hon? Ågatan, Bromölla med sin sambo och deras 2 katter

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, faktiskt inte

13. Hur ser hennes klädstil ut? Modern

14. Vad heter hennes syskon? Storasyster Elaine & lillebror Micke

15. När träffades ni första gången? 1990

16. Hur träffades ni? Vi bodde i samma kvater.

17. Vad går hon på för sporter? Nej inte egentligen. Hon är ute och går mycket dock.
 Lite olika aktiviteter från och till.

18. Vad brukar hon göra på helgerna? Umgås med sin familj, festa, mysa med sambon bla.

19. Göra efter skolan? Går ej i skolan

20. Har ni pussats? Ja det har vi

22. Har ni gjort något kul tillsammans? Ja :D Men inte sexuellt om ni tror det :P

23. Har hon fräknar? Nej inte vad jag kan komma ihåg

24. Har ni kollat på film någon gång?  ja det har vi

25. Har ni bråkat någon gång? Om vi har! =) Men vi är magneter av kärlek i slutändan

26. Har ni sovit i samma säng? Yes

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Hehe ja det har vi

28. Har du sett henne gråta? ja, det har jag

29. Vad gjorde du då? Trösta henne så klart, lyssnade eller skämmdes :S


30. Har du sett henne vara riktigt arg? Yes, det har jag. Både på mig och andra.


32. Vad ska ni göra till sommar? Tror inte vi gör ngt ihop i sommar.


33. Har hon svikit dig någon gång? Nej inte direkt..
Kanske när vi va små ovh hon itne ville leka. Hahaha!

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha ja självklart. Nästan varje dag numera


35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag har ingen aning, för det får hon inte göra. <3

37. Vad är det bästa med hon? Hon har ett underbart självförtoende och ett bra sätt att få en att tro på sig själv. Hon är duktig på att få mig att tänka realistiskt ibland =)

38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Sitt skönhetsideal ibland..


39. Älskar du hon? Ja jag älskar henne/dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh va fint Emma. Tack! :) Puss puss

2010-06-23 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0