Ännu en måndag

Yes, idag jobbar jag eftermiddag så jag börjar vid 16.

Igår kom iaf Ervin till Malmö och vi drog på bio =) Först va det bara vi i hela salongen. Haha, sedan kom det 2 killar, och efter ytterligare ett par minuter så kom det 3 killar till. And that was it.
Vi va seröst helt inne på att vi skulle vara ensamma på bion.. har t.o.m en roligt liten film på det.
Men i och med att jag inte har ngn kabel och mitt bluetooth inte vill funka så får ni inte sen den :/

Tanken slog mig dock igår, tusan att man inte va med en super het kille igår helt ensam på bion :P

Vad händer på midsommar då folket?

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Halloj du

Tack för idag, de var trevligt

Nu undrar säkert många vad jag menar *ler

Ha de fint

Vi höres

2010-06-22 @ 21:58:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0