What happens i Vegas


Yes, vi kollade på en rulle ikväll. Det fick bli det som rubriken säger =)
Härlig film det. Om ni inte har sett den, så SE den =)


Men jag börjar faktiskt känna mig lite bättre nu =) Tack och lov :P
Snart skol dax juh :P
Och imorgon hade jag tnkt att ta mig till Liljeholmen eller ngt för att inhandla aceton =) Velat ha det i flera dagar nu (mitt är självklart slut)

Sedan har jag även klickat hem Loréal's silverschampoo. Tycker inte att mitt nuvarande är så bra.
och NEJ, jag tänker verkligen inte överdosera och få vitt hår. Hehe.

Nej, nu blir det läggdags mina vänner ♥
Och återigen, Grattis till min Thure och hennes lilla nyfödda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0