Trötter

Jisses, jag är helt sjukligt trött numera :/ Och nej, jag är icke gravid. :P

Idag va det hårdag i skolan - denna dagen gick det betydligt bättre än förra tisdagen.
Imorgon har vi färganalys och jag har icke ngn modell :/
Och sedan imorgon eftermiddag blir det lite Tele2 jobb. Ska se hur det går :P

Jag ser fram emot helgen. Inte hel 100 % bestämt än med, det blir gissningsvis praktik i Örebro.
Ska bo med mina morbror och hans familj över helgen då :P
Kommer nog bli mys =) Dock 13 timmars praktik på ett shopping center.
Jag håller tummarna för Örebro i helgen :P


Kommentarer
Postat av: Morbror

Det kommer att bli riktigt skoj att ha dig här!

2010-01-27 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0