Sömnig

Yes, idag va det bryn/läppar på skolan. Inte lätt kan jag juh säga :S Hehe.
Plus att min modell va rödhåring - vilket jag absolut inte är van vid.
Men självklart är det bra att testa mycket olika hårfärger och ansikten. =D

men jag har världens minsta tålamod - och det va på håret att jag inte bröt en borste eller ngt på kuppen. Haha.

Shiit va trött jag är - hållt på att somna nu fram och tillbaka i 2 timmar.


Imorgon 16.00 blir det livräddning inför simtränarejobbet.
Kände att det va dags att fräscha upp de kunskaperna innan man tar sig an barnen  igen. Va juh ett tag sedan sist.

Hoppas bara att jag hinner dit i tid :P

Kommentarer
Postat av: jossan

härligt det går bra för dig stumpan :)

2010-01-18 @ 21:18:38
URL: http://jossanbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0