Kissie & Dessie

Ja denna söndag har jag icke mkt att göra. Så jag satt och läste Kissie & Dessies bloggar lite.
Det är ett jävla tjat på dessa töser om att "hon försöker se ut som mig" , "Jag såg ngn på tunnelbanan som hade rosa/vita läppar och långt blonderat hår.  - wannebe look-a-like ME, såklart"
O.s.v HELA tiden.

MEN ... typ 1/4 av alla små tjejer mellan åldern 13 - 19 år ser ut sådär nu.
Jag fattar verkligen inte vad de tycker är så snyggt med de där fula jävla läpparna.
Måste medge att det finns vissa personer som passar i det, men då ska det vara med stil.
Och kolla på första bilden. VFR, vara helt jävla vit runt ögonen? Jag fattar under ögonen. MEN RUNT HELA?



OBS; Inte samma person på bilderna.
Nejdu, tacka visste jag tiden då små tonåringar inte bestämnde över folk.
Då va det kändisar - det va mkt bättre =)

Kommentarer
Postat av: Melle

haha ja kan inte mer än hålla me dej emma! dagens unga tror att dom är mycket snyggare och bättre än alla. haha det e verkligen dom som bestämer! man kan ju fråga sig va det e som händer med samhället..?

haha kändisar ja, haha ALLA kändisar ;) haha FIVE va ju verkligen toppen me! ;)

sen när vi va 10 - 11 år så lekte fan vi än me leksaker, nu slutar ju barnen leka när dom e 9!!!! finns ju till och med 7 åringar som inte leker!! ska det verkligen va så!? e fan sjukt!

2010-01-05 @ 16:00:26
URL: http://mixmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0