Dum dag

Ja idag va det fönteknik i skolan. Det gick åt helv*te kan jag säga.
Jag fick för mig att min modell va ganska korthårig, vilket de ville att vi skulle ha.
MEN det visade sig att tjejen hade hår ner till halva ryggen :S
Det va sjukligt svårt att föna volym med rundborste då.
Va jävla i precis att jag fick G på dagens lektion.

Men sedan va det dags för livräddning. Och det va trevligt :P

Men sen när jag kom hem fick jag öva volym på Simon + läppar.
Det gick betydligt bättre. Har dock nog lite med att jag inte va stressad heller.
Tog bilder - men för att respektera honom lite så lägger jag ej upp dem. hehe.

Imorgon är det hudvård och sedan intervju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0