Det blev Örebro =D

Ska dock åka dit på lördag morgon Ska möta upp lite andra tjejer från skolan vid 7.30. Sedan blir det bil dit.
Men jag stannar en natt för att få spendera lite tid med släkten :P

Blir dock ganska tidig hemfärd på söndagen, måste jobba lite ef.m

Men det gick fin fint idag, vi hade färganalys och jag sminkade Isabell.
Hon fick en lila/brun sotig kvällsmäkeup med mellanrosa läppar Blev faktiskt riktigt nöjd =)



Usch jag ser ej fram emot fredag, så blir det veterinär dags för pojkarna. Kände att det va dags för en vanlig undersökning till dem så att de är friska sen när de ska vaccineras igen. Det är ibland en dyr historia att ha katter.
Absolut när den ena misstänkts ha njursten =/ Men det är klart - det är de värda



Gammal bild på mina boys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0