Bättre dag idag =)

Idag hade vi hudvård i skolan =9 Det av roligt.
Vi behövde inga modeller idag - utan vi övade på varandra.
Så jag och Isabell parade ihop oss och körde på.

Ja det va iaf rengöring . peeling, ansiktsmask m.m =)

+ att jag skaffade lite nytt till badrums skåpet :P (värde 2200 kr) Men självklart så betalade jag inte riktigt den summan =)
Kan verkligen rekommendera detta, sjukligt bra !!

Detta kit är dock rekommenderat för MIn hy. Jag har blandhy.
Asså fet i T-zonen & torr runtom. Det finns för alla hudtyper. =)



Mitt paket innerhåller:

Cleanser - rengör huden
Tonic - stänger porerna
Eye contour cream - ögon kräm (från ögonlock till ungf. 2 cm under ögat)
Ultra active cream - Dag & Natt kräm för de med blandhy.
Peeling - massera in u huden i 3 minuter
Firming Gel mask - låt sitta i 10 min
Eye makeup remover - ar bort smink och rengör kring ögonen.

Allt från MIST Stockholm.
Finns att köpa i alla MIST butiker i Sverige.


Nej, om 30 minuter blir det att dra till Skarpnäck. Och imorgon vankas praktik i 11 timmar. Nervös :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0