Anställningsintervju

Yes på onsdag är det anställningsintervju igen. Denna gången är det personlig assistent som gäller.
21.00-08.00 - 10 nätter i månaden.
=S
Jag har sjukligt svårt att tacka nej till jobb känner jag.
Kommer jag klara detta? 3 jobb & skola.
Isf får jag ta med sminkväskan till assistentjobbet på kvällen och sedan åka i 45 minuter för att komma till skolan.
Vara där till runt halv två och sedan hem för att sova i 3 timmar MAX. För att sedan dra ut och jobba i 3 timmar för Tele2. Om det inte är måndag, då är det direkt från skolan till simhallen för att vara där till runt halv sex.
Vilket betyder att jag inte får sova alls typ. :S Jisses - detta blir jobbigt.
Men man kan juh alltid gå på intervjun och se. Kanske testa.
Om det inte fungerar får man juh sluta. Inte mer mer med det.

Men den lönen den 25 är juh verkligen inget att gråta över isf.
Hade kunnat betala av mitt banklån på kanske 3 år istället för 5. Det hade juh varit suveränt.

Suck ... men men. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0