Jag har bytt bank

Yes igår fick jag hem en del saker och idag fick jag hem ännu mer.
Jag bytte bank p.g.a mitt lån hos Handelbanken. (Skolan ni vet =D)

Känns lite lustigt, jag har haft Swedbank sedan jag fick mitt första kort för typ 10 år sedan.
Men nu är jag lite förvirrad över vilket kort jag har som fungerar.
Så jag satt i 20 minuters telefonkö till handelsbanken. Och när jag väl kom fram så hade han inget svar.
Suck, ja jag får la hoppas att mitt SwedVisa fungerar tills på måndag iaf.

Hejdå

Välkommen





Ledig idag. Men jobb imorgon.
Jobb Telia 11.00 - 15.00
Jobb Yllan 16.00 - 01.00

Sedan väntar över en veckas ledighet. Vad i hela friden ska jag hitta på då?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Då hinner du med en fika med storasyster nån dag nästa vecka?

2009-10-23 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0