Grannarna har fest & jag kan inte sova

Namn: Emma
Smeknamn:  Av pappa: Dockan
Piercingar: Inga
Tatueringar: 2 st
Längd: Runt 172
Skostorlek: 38-40
Hårfärg:  just nu; blond
Är du kär i någon: Ja, Simon
Önskar du att du bodde någon annanstans: Yes,absolut nu när mina grannar har fest
Tänker du på självmord: Nepp
Dricker du: Yes
Använder du droger: Nej absolut inte
Röker du: Tyvärr
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för: Inte mkt
Gillar du att tvätta: Haha nej


Din första
Operation
: Ingen
Första piercingen: Naveln (Om inte öronen räknas då)
Första priset: Gissningsvis ngt från simningen
Första sporten du började med: Gympa tror jag
Första husdjuret: Ngn katt
Första semestern: Ingen aning, Spanien tror jag
Första konserten: Solid Harmoni

Just nu
Äter du
: Inget
Dricker du: cola
Ska du: Göra klart den här listan
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: Flytten
Tittar du på: En film på fyran
Har på du på dig: Rosa pyjamasbyxor och en vit tröja

Din framtid
Barn
: om 4-5 år
Giftemål: Jodå =)
Karriär: Makeup artist & hårstylist

Har du någonsin
Kysst en främling
:  Haha dussintals gånger
Tappat bort glasögon/linser:  nej
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej inte på riktigt
Röntgats: yes
Gråtit när någon dött: Ja :'(

Tror du på:
Gud
: Nja, på ngt som de flesta andra
Mirakel: Yes
Aliens: nej
Magi: Nja...
Himlen: Ja, men mer som ditt eget paradis
Tomten: Nej
Änglar: Ja, eller skyddsänglar


Senaste:
Film du hyrde
: Hyr aldrig film så jag kommer inte ihåg
Film du köpte: kommer jag inte ihåg
Låten du lyssnade på: Bon Jovi - It's my life
Låten du hade på hjärnan: 18 and life - Eriks
Låten du laddade ner: Ingen aning, andvänder mest Spotify
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Idol
Personen du tänkte på: Älskling


För eller emot:
Långdistansförhållanden
: För, har ett
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot som fan
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För, om det är rätt. Inte bara för att


Favorit:
Mat
: Hemmalagad husmanskost
Låt: hmmm
Sak att göra: Ha roligt
Dryck: Cola
Bil: Cabbe...


Har du nånsin:
Ljugit för någon
: Ja
Varit i slagsmål: Yes, ett par ggr
Blivit arresterad: Nej


Antal:
Gånger du varit kär
: 4 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger...
Hjärtan brustit på grund av dej: Samma svar
Personer från grundskolan du har kontakt med: MÅNGA =D
Ärr du har på kroppen: 10-15 st

Senaste:
Tidning du läste
: Solo
Personen du fick mail av: En som vill köpa min dator
Personen du fick brev av: Hehe
Personen du fick sms av: Elinore (syrran)
Personen du kysste: Simon (min pojkvän)
Saken du köpte: Chips m.m

Övrigt:
Vad har du gjort idag
: Handlat, hämtat ut kläder, fotograferat lilla Viktor & kollat på idol
Var det kul?: IJa =)
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 8-10
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova snart
Är du seriös: Men självklart.. ibland, nja sällan.. Haha beror på :P
Var har du ont: I min fot som vanligt
Använder du hårspray: Ofta
Kan du stå på händer: Hehe jo lite


Favorit:
The Game eller Lil Wayne
: ???
Salt eller Socker: Socker
Ketchup eller Senap: Ketchup
Glad eller Deprimerad: Be happy
Var du glad igår: Njaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: min framtida stad & vart min älskling bor
Kan du sjunga: Jag sjunger grymt vackert, i duschen. I verkliga livet. Nej

Mer värt än guld: Alla underbara människor & djur
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Italien
Påsar: ??
Ska bli skoj: Att börja skolan i januari
Ska inte bli skoj: Att jobba om ett par timmar
Sparar till: Sparar? Jag shoppar =D

Om du läste allt detta så är du värd en applåd. Men nu blir det iaf nattinatti för min del. Ciao ♥


Jag i Maj 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg , kolla in min blogg , har frågestund lägg en kommentar <3

2009-10-03 @ 01:31:02
URL: http://nimanouvic.blogg.se/
Postat av: Helene

snygg blogg!! :D

2009-10-03 @ 10:56:48
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Walentin

söööt :)

2009-10-03 @ 14:17:28
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0