Dumma frys

Jag har nu i en vecka haft super duper stora problem med min frys.
Den såg ut som antarktis.
Man kunde inte öppna lådorna, allt va helt enkelt IS.

Så nu kom två snubbar från Bromöllahem. och som vanligt när de är här så är det en aning elaka. Jag hatar det. Det nedvärderar mig duktigt.

Aja hoppas de kommer funka nu iaf.
För nu drar jag till jobbet. De nya tiderna har satt igång.
12-18.00 idag.

Dumma dom från Bromölla hem. Nu hann jag inte duscha heller. Suck.
Dagen började mindre bra...

Kommentarer
Postat av: T

Men varför var dem elaka?

Dem ska inte komma dit för att nedvärdera dig. Dem ska komma dit för att hjälpa dig (vilket jag hoppas att dem gjorde). Det kan hända vem som helst att frysen går i sönder. Till och med för dem som jobbar med sånt.



Var stark och ta inte åt dig skit!



Styrke kramar

2009-10-05 @ 13:43:42
URL: http://stoltgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0