2007 - 2009

Hehe hittade en gammal bild från feb 2007.
När tjejerna kom och hälsade på mig i Karlstad.
Ursäkta för den otroligt dåliga redigeringen, men jag hade inte orginalbilden.
Så jag fick ta den redigerade bilden.


Historia bakom dessa tjejer
Vi festade alltid ihop =) Vi va "Fader Abrahamn teamet"

DÅ:
1. Jag
hade precis flyttat till Karlstad och blivit sambo. Mitt vuxenliv hade börjat.
2. Annette Bodde med sina föräldrar & var arbetslös, precis innan hon flyttade utomlands
3. Emma T Va singel, bodde hemma, arbetslös. Precis innan hon träffade Markus
4. Anna Singel, festade ständigt & hade stort social liv. Jobbade

NU:
1. Jag
ska snart flytta till Stockholm & utbilda mig. Ska bli sambo igen (ny kille självklart)
2. Annette bor med sin Sambo utanför Sölvesborg i ett hus, har ett extrabarn & jobbar
3. Emma T Bor med sin sambo i Bromölla, har en son, född jan 2009, och en dotter är på väg. Mammaledig.
4. Anna precis flyttat från Olofström till Bromölla med sin sambo. Väntar sitt första barn, mest hemmakväll & Svensson liv. Jobbar.

Som ni kanske förstår så festar vi inte så mkt ihop längre. Inte alls om jag skall vara ärlig. :'(
Bara jag som inte har ngt med barn att göra.

Hittade en annan bild från 2007. DEN BJUDER JAG PÅ


Saknar fader arbramhamn. Saknar er tjejer.


Jaja ni fick er iaf ett gott skratt hoppas jag efter den sista bilden.
Btw, jag och Anna fjantade oss ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sv: Hej! Jag gick en treårig utbildning på gymnasienivå utanför Kalmar! :)

2009-10-16 @ 10:22:14
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/
Postat av: Walentin

wiiie.. tackar :) allt bra med dig då?

2009-10-16 @ 12:53:00
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det var tider de, gud så roligt vi hade...=)

2009-10-17 @ 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0