Sista dagen på Telia

Förlåt för att jag inte har skrivit. Men det finns inte mkt att säga just nu.
Jag jobbade på telia igår men sen trampade jag fel.
Och jag har under en längre tid haft stora problem med min vänster fot.
Så jag fick skippa jobbet på Yllan igår. :/ Hejdå till de pengarna :(
Men det fick bli pizza och godis kväll med Ervin istället =)


Men idag är det min sista dag på Telia - helt sjukt.
För er som inte visste det så är det skyltsöndagen.


Fulaste mössan ever. MEN - den har inbyggda högtalare vid öronen- Lite coolt :P Kopplar ihop den med din mobil.
Kanske för söndagspromenaderna =D


Men imorgon börjar packningen på riktigt.

"Jag vill ha tillbaka föra helgen - den va mer i min smak"

Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Krister

Den där mössan ÄR du, Emma!



2009-11-29 @ 14:53:23
Postat av: jossan

hahha mössan är grymt skön jag använder himma nu när jag har aj aj i öronen :)

Kommer sakna dig på jobbet min underbara gumman vill inte du ska flytta :(

2009-11-29 @ 17:59:38
URL: http://jossanbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0