PANIK

Snälla kan dessa 31 dagar gå lite snabbare nu.
Jag vill till ingebarns land SNABBT!!
Förstår inte att det kan vara mysigt att "mysa" med en bebis.
De bara spyr på en och annat groose.
Jag hoppas att jag lyckas ändra uppfattning om ett par år.

Vilka här är under 30 år och har INTE barn?
Vilka här är under 25 och har INTE barn?
Vilka här är under 25 och har barn?
Vilka här under 20 har barn?

Ledsen folk. Men folk kan sluta tjata nu, jag tänker inte skaffa barn nu.
Jag satsar på MITT liv !!

Vart jag än tittar nu så är folk gravida eller har precis fått en liten bajsmaskin.
Och alla är i min ålder.   Alla !!
Alla dem kommer stanna i den by de bor i.

Det är inget för mig!!! Så bara sluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0