Noll inspiration just nu

^^ Jag vill sminka ngt - men vet inte vad.
Sedan är det trist när man inte har ngn vettig kamera.

^^ Jag har ingen aning om vad jag ska blogg om, händer ingenting nu.


Kollar dock på Fråga Olle dokumentären. - bra program det där.
Idag handlar det om homo-bi & trans världen. =) Spännande.
Iaf med han Kristian som är bi. Han går juh Björn Axéns frisörskola nu. (det är höst nu, detta spelades in i våras.)
Och han va i Sthlm för att hälsa på sin skola innan ha började.
Fan vad jag kände igen hans känsla.
TOTAL LYCKA när man hade varit där. (jag va juh på make up institute Sthlm i sep)
Jag sken upp som en sol när jag såg hans lycka där inne =D



Lycka =) Fan vad jag längtar till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0