My home ??

Här kommer Bromölla - Karlstad - Bromölla - Stockholm.

Vad har dessa platser gemensamt?

Svaret är vatten ! =)
Jag skulle aldrig kunna bo där det inte finns en sjö eller liknande i närheten.

3 år efter min födsel så flyttade jag och min familj till Bromölla. Året va 1990.
Jag fann mig i en liten by med 9000 inv exkl. förorterna. (12 000)
Jag gick i skola, fann mina vänner, lekte, drack, körde moppe, fick kortkort osv... Jag växte upp i lilla Bromölla.
"En fin miljö - mellan hav & sjö"

2006 träffade jag en kille. i Januari 2007 så packade jag mina saker och flyttade till Karlstad.
Lite större stad det där. Runt 84 000 inv. Denna staden är även kallas "Solstaden"
Solen skiner alltid i Karlstad :P Nja inte alltid, det vet jag nu.

Men i början av 2008 så fick jag återvända tillbaka till Bromölla. Ett år äldre, visare & 2 katter rikare.

Men nu i slutet av 2009 så blir det Stockholm.
Sveriges största stad, Sveriges huvudstad. Behöver jag säga mer?

Men vatten, det finns det överallt dit jag adressändrar =) Det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0