Jobb Jobb

Ja nsart ska man till jobbet igen. Jag va sjukt trött när jag vaknade.
Jag hade en otroligt lustig dröm. Det fanns ett fö (häst) i min sing som va lite mindre än mina katter.
Hehe gulligt.

Igår hade jog dock lite att göra. Jag vaknade sent och bestämde mig för att dra in till stan en sväng.
Fick bli lite mini shopping, betoning på mini. Hehe.
När jag sedan kom hem så tänkte jag fortsätta lite med flytten så jag drog ner en gej jag hade på min vägg.
Självklart följde halva tapeten med :S
Jag fick panik och började måla med den enda färg jag hade hemma.
Men det såg ut som om ngn hade varit väldigt förkyld ...groose.
Så jag fick bege mig till affären för att köpa färg m.m.
Fick bli en capuccino. Färgen asså.
hehe. Så nu är det brunt och fint.

Nej ledsen för detta inlägget, helt osammanhängande.
Men jag är fortfarande nyvaken. :P
Vi höres ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: jossan

ahh blir knäpp hittar ingen design jag gillar......

2009-11-20 @ 01:05:07
URL: http://jossanbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0