Midsommar helgen



Ja detta va mitt hår på midsommarafton.
Lite löshår, 20 klämmor, locktång, platt tång, volume master, flätor, lite plastlöv, söta fjärilar & ett ton hårspray.
Tillsammans med en enkel traditionell sminkning.

Plommonfärgad tröja med svart kjol.



Blev som sagt inget Öland men vi lyckades ha kul ändå =)
Jag va juh jätte sugen på att tälta så i torsdags så packade jag och Martina bilen med allt som behövdes. Och sedan körde vi till Ivö och campade =) Som en liten förfest till Midsommar.
Sen i fredes så bar det av till Önnestad efter att ha druckit oss ganska fulla redan. Hehe.
Fest med Julia och hennes kompisar. Trevligt med nytt folk.
MartinaJulia & Martina & bruden som bara hångla med sin kille hela tiden. De hade tydligen paus just nu
Senare hamnade jag och Broman på en 25 års fest för Mattias Olsson här i Bromölla. Bra avslutning.


Och igår blev det McDonald's i Kristianstad & sedan film kväll. - Skönt =)
Imorgon börjar jobb veckan. 6 dagars arbete. Gääsp.

Idag; Film, Tv & Soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0