Midsommar




I tisdags så började jag och Martina
leta efter camping-grejer.
Vi satte upp tält, klättra upp på vinden och ålade omkring överallt. Hahaha.
   Vi förberedde helt enkelt för
midsommar.
Igår va det obb fört men vid 19.00 så satte
planerna igång igen. Ringde 1000
samtal (jaja okej nu överdrev jag igen)
men det kändes som det iaf.
Fixa och trixa och dona.

Sedan kollade Martina vädret =;(


Så jag ringde pappa om hans crossbuss.
(är som en liten husbil med kök och allt.)
Inte för att jag trodde att jag skulle få
låna den men men man måste juh försöka allt. Och nej den fick jag juh inte låna.
Så nedrans synd att vi inte har ngn husvagn kvar.

Så nu vet vi inte riktigt vad som händer imorgon. Blir la kanske en hemmafest då.
Så synd =/ är juh så sugen på att tälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0