Fest ikväll Åhus vs. Kstad

Ja jag har inte bestämt mig än om jag ska på krogöppning i Åhus lr om det blir Banken i Kstad.
Trixet med Åhus är att det är en bit dit och svårt att ta sig hem sen.
Och ikväll efter utgång vill jag hem. För imorgon tänker jag inte ställa klockan
För då är jag LEEEDIG!! =D

http://open.spotify.com/track/4Z8N5oxice3KRFhWw11Y4C

Fan det kommer nog bli kul ikväll.
Detta är iaf jag. Kände för att se lite fjortis ut i mitt hår & smink. Hehe. Lyckades jag??


--------------------------------------------------------------------------------
Ha en nice kväll folk !!!
-------------------------------------------------------------------------- 0_0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0