Erkännande


 Ska börja med en ny grej här i bloggen. Mest för min egen skull.
Men det skulle vara jätte kul om ni höll med eller verkligen tycker tvärt emot här i kommentaren.

Det första ämnet jag tar upp är...
"KÄRLEK PÅ OFFENTLIG PLATS"

Ämnet kommer upp efter en syn från midsommar (nämner inga namn) Hehe
Min plats i detta är; EMOT!

Jag gillar verkligen inte detta. Kärlek - ja! En puss lr så då och då. Absolut.
Men för att ta upp ngt som Martina säger; Jag har inte behovet av att visa min kärlek öppet för alla hela tiden.
Och jag kan inte annat än att hålla med henne.

♥ Jag ser inte poängen med att man ska sitta på en fest och hångla upp sin partner hela tiden.
♥ Eller att personen man tycker om inte får vara mer än 1 steg bakom/framför en hela tiden.
♥ Då paret verkligen är ifrån varandra (sällan) så måste de hela tiden hålla kontakten på ngt sätt.
(I mitt fall) När man väl sliter sina vänner från deras pojkvänner så sitter dom bara och pratar om deras förhållande HELA tiden. Inget konstigt egentligen - de känner juh inte till ngt annat. Inte på länge iaf.
Bla bla bla... Ni fattar nog poängen.

Jag har MÅNGA vänner & bekanta som råkat ut för detta. De säger dock att detta är det töntigaste de vet men 1-2-3 så är de precis likadana.

Kärlek är ngt underbart, även detta måste sägas.
Jag har en pojkvän. Jag tycker verkligen om honom. Men jag behöver inte visa det hela tiden. Han vet om det!!

Glöm inte era vänner. Det är verkligen dem du förhoppningsvis alltid kommer att ha.
Martina Broman är en sådan tjej som ALDRIG kommer bli sådär läskigt instängd i ett förhållande.
- och det beundrar jag henne för.


Nöj dig inte om du inte har det bästa för dig!


Nå vad tycker ni? För eller Emot?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ä både för å mot

2009-06-24 @ 07:24:49
Postat av: Michaela Johansson

Hej Emma!

Vilket klokt inlägg! Jag håller definitivt med dig... Jag tycker att det är skrämmande med människor som tappar bort sin personlighet, sina intressen och sina drömmar pågrund av att man funnit en partner i livet. Är det inte mycket mer spännande med två individer som älskar varandra med hela sitt hjärta men som ändå kan tycka, göra och umgås med folk på eget håll då och då? Då kanske man till och med har något att prata med varandra om när man träffas? :)



Haha, detta låter kanske väldigt negativt... men jag har helt enkelt inget behov av att känna mig halv utan en pojkvän vid min sida.



Hoppas att allt är bra med dig Emma! Kram / Michaela

2009-06-30 @ 11:22:22
URL: http://lifeismusicplayitlouder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0