Årets första dopp avklarat

Oj min uppdatering är lite kass nu igen.
Men i lördags va det iaf Grand som stod på schemat med Martina. Grymt billig kväll =)
- nog om det.

Igår börjades dagen med Pizza i sängen :P & sedan blev det juh en sväng hem till mamma för grillning.
=) Myspys. Efter 2 timmar där så kom Oskar och hämtade upp mig.
Därefter hem för att byta om. Äntligen fick vi dra till Ivö =)
Så jag, Oskar, Martina & Magdra drog. Dock va det bara jag som badade (t.o.m doppade mig) Frivilligt.
Oskar blev lite blöt med 2 ggr. Haha..
Stackarn råkade tappa sin mobil i vattnet :/ Kasst när han hade haft den i 2 dagar.

Se idag blir det lite lugnare skulle jag tro. Mjukglass, hämta våra cyklar & kolla på gossip girl..


Kommentarer
Postat av: Martina

Martina, martina, martina. hahaa. att vi inte flyttar ihop. de gör vi. vi flyttar ihop!

2009-06-01 @ 13:57:53
URL: http://tini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0