2,5 dagars jobb kvar

Idag hade jag en trevlig lunch med en tös vid namn Emma som jag träffade på midsommar. =)
Skönt att inte behöva äta ensam på lunchen som vanligt.
Anners så va det som vanligt på jobbet.

Gud va jag längtar till helgen efter 15.00 då jag är ledig & kan åka till stranden och sola =D
Och kanske lite alkohol. Om ngn annan är ledig. ;) Hehe

Men imorgonkväll om min fot & mina ben tål det så blir det nog en joggingtur. =) Måste fan ner några kilon.
Bara 2-3kg, då hade jag varit mkt nöjdare =) Gått upp ngt innerligt nu på senaste. Illa. Hehe,
Vägde 9 kg mindre denna tiden förra året. Det va dock för lite för min längd och kroppsbyggnad.
Men that's life, inget som inte går att fixa ;)




Ngn som har tid över i sommar & vill hjälpa mig lite med detta? Kanske t.o.m joina, mkt roligare när man är fler.



Stackars baby, han jobbar 13 timmar inatt ♥
S + E = Sant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0