Östersjö

Japp i helgen va det Östesjö för hela slanten =)
Vaknade dock igår morse & va inte alls på topp. Men dt rättade juh till sig ganska bra =)
Härligt folk på förfesten & sedan blev det Harry's.

Såg inte allt för mkt av Östersjö när man tänker efter.. men av fan. Det e samma sak var år.
Men bland det roligaste igår va Foppas kommentar.

Jag hade en tubklänning på mig, vita pärlor & vita skor (allt syrrans) Det saknades bara ill -ött läppstift så skulle jag kunnat levat på 60-talet. (Super fint btw)
Och ni som känner mig vet mkt väl om att jag gillar nitar, slipsar, spretigt hår m.m. Jag vill oftast se lite rebell aktig ut.
Så där stod jag i baren och hör då mitt namn. Kollar till höger & ser då Foppa. Då säger han;
"Ja, det va du. Jag va inte helt säker. Du ser gullig ut ikväll. Blond, klänning & lågklackat."
Jag; Tack =D
" Vart är MIN Emma? Tjejen med korta shorts, svarta strumpbyxor & med piskan högt i hugg??"

- Hahaha underbart !!!!

Blev inga foton. Glömde kameran. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0