Jag saknar min Boss

  En av mina älskade katter förvann igår vid 22-tiden.
Min jävla idiotiska dörr vill inte alltid låsa sig, och detta va fallet igår. Efter att jag hade varit påkvälldopp så skulle jag hem.
Då ser jag Hugo i trappuset och jag känner mig inte orolig. Är juh så pass van vid detta. Och det har aldrig hänt ngt tidigare.
Men denna gången öppnade mina grannar portdörren för honom !! Inte deras fel, de kunde juh inte veta vart han tillhörde.
Så jag va ute och letade halva natten, och sov med portdörren & balkongdörren öppen. Har satt upp en lapp i trapphuset med.

Om han inte är tillbaka ikväll så ska jag skriva ut lappar hemma hos pappa och sätta upp lite varstans.

Han kommer säkert tillbaka. Men jag vill ha honom tillbaka nu :'(

Här är båda två från förra året. Boss längst bak & Hugo vid sidan om. 

Kommentarer
Postat av: Elinore

Vad konstigt igår var det exakt 1 år sedan Tuva försvann! Hoppas att han kommit tillbaka nu eller snart. /Elinore

2009-07-01 @ 16:17:20
Postat av: Emma

Nej han är inte tillbaka :'( Oj va det så länge sedan... shiit.

2009-07-01 @ 19:59:35
URL: http://justadoll.blogg.se/
Postat av: Elinore

Han kommer nog så fort han tröttnat på stora världen (Bromölla) och är hungrig och saknar dig o Hugo!! Jag ska hålla tummarna. Vet hur det känns.

2009-07-01 @ 22:36:51
Postat av: Emma

Hehe typ 5 min efter din kommentar så va han hemma =)

2009-07-02 @ 10:30:57
URL: http://justadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0