Hej hej mitt i natten

Just nu sitter jag hemma hos min syster. Funderar på om jag ska sova här inatt - upp tidigt. Hem. - göra vid mig - och hit igen. Eller om jag ska köra hem nu & få sova ut lite. Sen hit igen för förfest.

Har asså varit på Östersjö ikväll. Nykter dock. Blev lite ölhallen , karuseller & Harry's.
Just det och sedan fick jag juh min gamla mobil såld med. =D Slit den med hälsan Robban !!

Imorgon blir det då inte nyktert kan jag lova... Blir ngn vinare & en massa cider. Först fest här (hos syrran) sedan kanske jag skulle inom en annan fest med innan jag ska ner till Östersjö.
Jaja man kan inte planera hela sitt liv. Får se vart dagen tar mig.

Btw. Ska smyg gratta min pojkvän på hans dag. =) Idag blir darling 22 år. Grattis.
Får förmodligen dock ett riktigt inlägg sen när jag vaknat.
Han fick iaf ett samtal av mig för en stund sedan. Men man vill juh inte störa när han festar med sin bror på gatorna (krogarna) i Stockholm.

Jaja puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0