Gårdagen

Igår va det som sagt Lisebrg med Kusinen Tina, syrran Elinore och Karin =)
Dagen började med att man fick stiga upp mitt i natten för att köra till Ryd och möta upp de andra folken =)
Sedan bar det äntligen av. Väl framme i Gbg hade vi lite så problem med att hitta.
Ni vet Gbg e helt sjukt svårt att köra i. Men men efter några om och men så gick det an=)

Sedan va det karuseller som gällde HELA dagen. Vi ha där i ungefär 6½ timme =)
Jag älskar verkligen karuseller.
Tina hade kameran så det bli kanske lite bilder på söndag lr så.
Ska ju till Ryd igen på lördag -
det vanskas hemmafest, ur nice. Sällan jag är på det numera.
Nej men Ryd e fan nice. Jag ljuger nog inte om 90 % av befolkningen där är killar.
Inte för att jag behöver ngn. =P Men en gång i tiden va det kul. Haha

Nje jag & Robban ska kicka ass i helgen. Hoppas på fint väder på söndag me bara.

SIMON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0