Erkännande



Jag gillar inte folk som är lite fina i kanten sådär.
Det jag menar med det i mitt liv är just detta;

Tjejer framför allt då såklart.
Tjejer som säger att deras förhållande är tipptopp fast de inte är det.
Folk som var festprissar en gång i tiden men nu sitter hemma på par middagar av den anledningen att det är finare.
De som tror att be är bättre än de som har lite hack i kanterna.

Ni som tar åt er:
Vi andra är minst lika bra som er men på ett annat sätt, vi festar för att få vara sociala och träffa nytt folk & vi har inte förhållande bara för att...

Jag ville bara säga det. Jag vet att minst 2 av mina läsare SKA ta åt sig.
Jag har sagt det till er förr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bättre att vara otrogen än fin i kanten?

2009-07-22 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0