Sunday morning

Ojoj.. nu har jag min dator tillbaka =D
Usch vadjag har jobbat mkt nu den senaste tiden. Och idag är det inget undantag.
Om 15 minuter kommer Gilla så ska vi åka till jobbet. `Telia`

I helgen har det mest bara blivit en massa film tittande. Med lite olika människor.
Skulle sett en film med en viss person idag. Men den peronen tänker jag dock inte snacka mer med. Inte för tillfället iaf. Jag avskyr när folk tar mig för givet.
I annat fall så händer det inte allt för mkt just nu.

STORT PLUS !!Simon från storstan ;)
Den 15 januari så kommer min super duper heta snygging från Sthlm hit ;) Han är världens snällaste kille.
Vi kommer nog ha lite roligt, blir nog utgång med Annette & Robert. (Annettes nya dejt)

ANNAT STORT PLUS !!
Bella kommer i början av feb :P I LOVEEE THAT GIRL!  ♥


Nej nu är det dags att börja dra sig mot jobbet. Har ni inge å göra så titta inom butiken idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0