Snart 2009



Så Sandra, ni hittade jag rätt sida ;)
Ofta det blir så att man missar eller förväxlar en bostav så som min käre kompis Sandra gjorde. Haha
Men nu hittade jag samma sida :P



Jag har iaf AJ AJ i min hals :/ Hoppas att jag inte blir allt för sjuk.
Jag vill inte sitta hemma på nyår. Och jag måste till jobbet.



Usch usch vad shoppingusgen jag är. Ligger nog i min natuer eftersom det är mellandags rea.

// "En äkta vän står aldrig ivägen för dig, om du inte råkar vara på väg neråt. //Arnold Glasow

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du ser bättre ut på bild än i verkligheten...

2008-12-28 @ 20:07:19
Postat av: Sandra

hehe, men har du hittat en annan sida innan?! hehe. Skrev jag fel. Ja, jisses men nu är de rätt då =)=) Fint de blev!

2008-12-28 @ 20:32:24
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0