När rynkorna tar över

Usch jag gillar inte det här med att bli gammal.  Är du gammal?
Har är en hemmagjord checklista, kolla över den.

- Du kan inte längre gå på en fest utan att vara äldsta tjejen där. (Då resterande precis passerat 18 år) :/
-
Du behöver inte visa leg på systemet, men när du ska köpa cigg så måste du dra upp det där nedrans kortet.
- Ditt skåp där hemma börjar fyllas med krämer som MOTVERKAR rynkor.
- Du tänker på att det är kallt ut och kan därför inte ha den där söta lilla klänningen som matchar de där super fina skorna så perfekt. För om du nu skulle välja denna outfit, så skulle du få sjukskriva dig från jobbet i en vecka. Går inte.
- Du kan kanppt gå ut på fredagar längre eftersom du är så trött efter en veckas jobb och vill helst bara sova.
- Om du nu skulle dra dig ut på krogen en fredag så skulle du börja kolla extra mkt på klockan runt halv ett tiden. Då du faktiskt börjar bli trött.
- Efterfest?? Nejdu, herregud, det är en dag imorgon oxå.

Passar ngt in på dig? För allt passar mig. NÄSTINTILL iaf :S
btw, det va ngn på träningen idag som kallade mig vuxen :'( Usch...

Skriv ngt snäll, måste piggas upp!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej men det är bara för att du bad mig att göra det, men jag måste säga att du glömde skriva ner det hela med att vara nykterist på en fest din gamla kärring;)

2008-12-14 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0