Idiotiska barn

 Denna tjejen går min på nerverna. Hon är 18år. Lika gammal som min illebror.
Att hon ligger topp 100 över de mest inflytelserika personerna i Sverige, de gör över mitt huvud.
Hon har precis fyllt 18 år oh har aldrig varit med om ngt hemskt i hela sitt liv förruton hennes missöde på semestern.

Jag hatar människor som är födda med en diamantsked i munnen som tror att de vet ngt om livet. Usch fy fan vilken människa.
Oki, hon är grymt framgångsrik, men tro inte att hon ligger bakom allt. Neeedu.

Ett inlägg hon skrev idag, en bild som jag avskydde. Denna tjej bär alltid päls. Allright oki.
Men att bära päls samtiddigt som hon håller upp en katt i sin famn. FY FAN.
Läste ngnstans härromdagen, då det va ngn som uttrykte sig om en grej. Tänkte upprepa det iaf.

Blondinbella, skaffa dig ett husdjur med päls. Kolla efter ett år om du skulle kunna tänka dig bära päls då.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej jag slutade i september. Jag var i rosa. Du?



Var inte du på henkes inflyttningsfest i karlstad? Eller de kanske var någon annan från action..

2008-12-31 @ 00:15:47
URL: http://www.teamsnusk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0