Fullspäckad dag

Åter igen sitter jag hemma hos mamma, men ska snart sticka hem. Ugly Betty & DH väntar =D

Igår fick jag ett hemskt brev (räkning)
som gjorde så att jag hamnade i en ekonomisk kris. :/

Så jag ringde ett par samtal och vipps så hade jag en till arbetsintervju.
Den gick jag på & fick jobbet ... såklart ;)
Har även skaffat mig lite andra extra knäck... servitris och förhoppningsvis vimmelfotograf.
- Sen får det nog ta och räcka.
Räknade lite på det, och det evrkar som om jag kommer klara det galant.

- Telia butiken & Anthill !!
Det kommer kittla gött på kontot.



Det löser sig, det gör det alltid ;)



Sen har jag även spenderat kvällen med att baka lussekatter med mamma & lillebror. =) Kul med jul

Tack Annette för att du finns där ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0