Året 2008




 2008
Flyttade ifrån mitt älskade Karlstad eftersom det tog slut mellan mig och Jimmie.
Så den 15 jan så flyttade jag tillfälligt ihop med min vän Anna Berg.
Där drack jag mkt vin och hade mysiga hemmakvällar.
Det va jag, Anna & spöket ;)
I mars månad flyttade jag hem till pappa för en månad då mina älskade katter Hugo & Boss kom ner till Skåne med hjälp av älskvärda Bella. =P
1 april flyttade jag in i min första EGNA lägenhet. Ingen sambo, ingen rumskompis, ingen pojkvän =)
Pluggade under vårterminen upp lite betyg & i maj så började jag jobba på 3 action.
Sjukt rolig upplevelse, men under tiden så fick jag ett samtal av mamma då hon berättade att min underbara sockersöta Chanel hade avlivit. :'( R.I.P
Efter ett bråk med chefen så sluta jag efter 1 månad.

Då hade jag helt enkelt en hel sommar framför mig. Och jag bestämmde mig för att spendera den som arbetslös ihop med Annette Ivarsson =D. Ibland måste man få vara ledig =P
Det blev lite skola igen där i augusti innan jag fick mitt jobb i Telia butiken, Kristianstad ♥
Även testat på jobb som bartender, servitris och tfn försäljare (-igen)

Har faktiskt inga större tankar kring 2009. 2010 har jag däremot större förhoppningar kring ; )

Gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0