TÄVLINGSDAGS!

Shiiit va nervös jag är. Jag e juh ensam tränare. Och om 20 minuter kommer Carina och hämtar mig :S

Fatta att mina simmare är dumma då, dom ringer mig klockan 10.00 på morgonen.
Jag som hade ställt klockan på 11.00 :/ Haha!
ALLA JAG HAR NYTT NR! har du det med 17 i slutet så har du rätt. Har du det med 37 i slutet så har du fel.

Fatta att jag älskar min nya tfn, den e så lite och söt ;)


Och den 31:a kommer älskling hem. Ser sååå fram emot det. Myshelg till 1000!
Och den 1 november så är det juh vår 1-års dag!
Som min mamma sa; Whaaat? Bara ett år!? Känns som 5! :P


Ja på tal om mamma. Hon ringde mig igår och sa bara rätt ut sådär att hon har gjort en tatto. MIN MAMMA!
Och att hon ska göra en till nu om 1 vecka. Jag döööör! Vad har hänt med min mamma?
Så nu MÅSTE juh jag göra en till, kan juh inte ha lika många som mamma. Haha!

Nej dags att kolla så att jag inte har glömt ngt inför tävlingen. NERVÖS! Kommer juh sakna Micke där :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0