Ska då stiga upp...

... om 45 min. Haha. De hämtar mig 5.40. Sen bär det av klockan 6.00 till Hallsberg för RM/DM tävlingen. Men jag får la ta min kudde och nana i bussen :P ILLA!
Men jag kunde inte sova så jag har packat, pratat med folk, städat och färgat håret... igen :P

Oki, ni kanske kommer ihåg att det inte blev rött alls. Det blev brunt. men nu har jag det precis som jag vill =)

Oki, nu ska ni får se lite bilder igen.
Bild #
  1. Blond / Brunette
  2. Brunette
  3. Röd / Brunette


Jag tycker iaf att det är en ganska stor skillnad :P Jag är iaf nöjd =D
( Och alla dessa bilderna är tagna inom 7 dagar )

JIMMIE HANSEN
Snart är det den 1 november =D 1 år då honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0