RM / DM Hallsberg

Japp då va det över. Shiiit va trött jag va. Kunde inte sova på hela den där natten. Så jag va vaken. Jag va vaken från 13.00 26/10 till 27/10 22.30. Ganska jobbigt. Iaf utan sprit ;)

Men tävlingen gick helt okej. =)





Jag GRYMT sliten :P



Idag ska jag möta upp Bella i stan, så ska vi shoppa halloweenkläder :P Sen blir det träning och sist men inte minst ;) Filmkväll med Bella. Myspys. haha!

I ÖVERMORGON kommer bejby hem =D =D =D Då blir det mys av hög klass ;)

22.06
Yes nu drog nyss Bella hem. Hon skulle upp tidigt imorgon. Blev iaf lite hemmalagad mat och godis till filmen 1408. Haha Smått skrämmande faktiskt ;D Tur att jag hade Bella här. Iofs så skrämde hon mig mer än filmen när hon hoppade till titt som tätt. Haha!

Blev iaf lite halloween shopping. Blev en 100 lapp mer än jag ahde räknat med, men då köpte jag lite till Jimmie med =D Det komemr nog bli super duper roligt på fredag =)
Även om jag och bella kommer vara läskiga troll så kommer vi lätt vara hetast på stället. Som alltid ;D

Dagens inköp:
  1. Ett par öron
  2. Tänder
  3. Klänning
  4. Vårtor
  5. Latex - klibb
  6. Blod
  7. Örhängen
  8. Ett rep.
Låter kanske inte som mina vanliga shoppinglistor :P Haha!
nej nu ska jag kolla på en komedi, så att man kanske kan sova inatt. Lite läbbigt att vara ensam nu efter den filmen. :S Hahaha! Hade varit bättre om honey hade varit här och kramats med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0