I & Med Thures...

flytt så har jag börjat tänka ganksa mkt på min egen. I övermorgon så har jag bott i Karlstad i 10 månader! Känns dock som 2 år lr ngt. Visst saknar jag mitt älskade Bromölla hemskt mkt ibland.
image27Jag menar det är juh inte den lilla biten jag flyttade. Ungf. 46 mil.
I Bromölla har jag min familj, mina helt underbara vänner och allt jag någonsin kännt till. Lugnet! Havet och atmosfären i den lilla by Bromölla.

Visst älskar jag KSS men visst saknar jag image28
Jag menar det va juh mitt liv i sååååå många år. Där jag lärde mig simma, tog märken, lagkapper, tävlingar, vänner och fram för allt. Där jag lärde andra simma.
Ni vet, det är inte nödvändigt att kunna spela fotboll, innebandy lr rida.
Men det är livsviktigt att kunna simma.
Så jag gör och gjorde i 3 år Bromölla en god gärning. och JA den va god du ska bara veta vad jag fick betalt. haha.

Nej idag så har jag varit med Thure lite. Shoppas små saker. bl.a ett nytt duschdrapperi. Det behövdes. Fin fint!

Dags att chilla vid tv:n.

Vad ser spegeln, me än vad den speglar? - tänk på den du!





Bilder sen i fredes på mig & Bella. Smått fulla 20.00 på kvällen ;D
Du är för go du gumman!
Och på fredag - lördag blir det fest igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0